مشاوره بدنسازی و فیتنس 09100782312

کراتین گلوتامین پروتئین آمینو بی اس ام اپتیمم الیمپ فیتمکس ناترند برنامه تمرینی برنامه غذایی

مشاوره بدنسازی و فیتنس 09100782312

کراتین گلوتامین پروتئین آمینو بی اس ام اپتیمم الیمپ فیتمکس ناترند برنامه تمرینی برنامه غذایی

لیست مکمل های بدنسازی 09100782312

 بادی بیلدینگشماره ۱)Optimum Gold Standard 100% Wheyimage_24157_original_X_450_whiteشماره ۲)Cellucor COR-Performance Wheyimage_prodprod1250016_largeImage_X_450_whiteشماره ۳)Cellucor C4 Extremec4-bigشماره ۴)MusclePharm Assaultassault30شماره ۵)Optimum Essential AmiN.O. EnergyAminoEnergy_WEBشماره ۶)MusclePharm Combat PowderCombat-Protein-Powder-4lb-5lbشماره ۷)BSN AMINOximage_prodprod450016_largeImage_X_450_whiteشماره ۸)Optimum Opti-Menimage_24218_original_X_450_whiteشماره ۹)Quest Nutrition Quest BarsQST-93329-5شماره ۱۰)BSN N.O.-Xplode 2.0image_prodprod440156_largeImage_X_450_whiteشماره ۱۱)MuscleTech Phase8muscletech-phase-8-performaشماره ۱۲)JYM Pre JYMimage_prodprod1390060_largeImage_X_450_whiteشماره ۱۳)Optimum Gold Standard 100% Caseinimage_25394_original_X_450_whiteشماره ۱۴)Dymatize ISO-100Dymatize-ISO-100شماره ۱۵)MuscleTech Hydroxycut Hardcore ElitepGNC1-12576497t300x300منبع : تک اندامهرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.برچسب هابرترین مکمل های بدنسازیبهترین مکمل های 2015بهترین مکمل های بدنسازیمکمل بدنسازیمطلب قدیمی دانلود مجله بدنسازی Flex March 2015 UKمطلب بعدی دانلود مجله بدنسازی Muscle Evolution March-April 2015نویسنده این پستتک اندامایمیل : Mag.Takandam@Gmail.Comپست های مرتبطpompنهایت پمپاژ در تمرینآبان ۲۴, ۱۳۹۵real_fakeنکاتی که باید در مورد مکمل های تقلبی بدانید!آبان ۱۷, ۱۳۹۵what-is-a-post-workout-supplementراهنمای جامع مقدار و زمان مصرف مکمل ها بخش سوممهر ۲۹, ۱۳۹۵68 CommentsAmir Hoseinاسفند ۴, ۱۳۹۳ at ۲:۱۵ ب.ظسلام.یه پروتئین وی خوب میخوام بهم معرفی کنید که تو سایتتون موجود باشه تا بخرم.درضمن یه سوال هم داشتم که امیدوارم ناراحتتون نکنه.مربی من وسط باشگاه نمازشو میخوند ولی مکمل قلابی به من با قیمت زیادی فروخت.مطمئن باشم که شما مکمل هاتون اصل هستن؟Replymojtabaاسفند ۴, ۱۳۹۳ at ۲:۳۴ ب.ظسلام.بهترین پروتئین پروتئین وی گلد اپتیموم هست و محصولات بعدیش وی فا و وی ویت هستند.بله ۱۰۰% اصل هستند.ما این تضمین رو به شما میدیم که این محصولات محصولاتی کاملا سالم هستند و از نمایندگی های موجود تهیه میشوند و برای اثبات این تضمین کافیست یکبار امتحان کنید!Replyوحیدفروردین ۲۴, ۱۳۹۴ at ۸:۲۶ ب.ظسلام من یه سوال داشتمپروتین وی . سل مس. آمینو وان مصرف این مکمل ها با هم مشکلی نداره؟روش مصرف چجوری هست؟Replymostafaفروردین ۲۹, ۱۳۹۴ at ۶:۵۰ ق.ظسلام وقتی وی مصرف میکنید دیگه مس نباید مصرف کنید هزینه اضافیهReplyمیثمخرداد ۴, ۱۳۹۴ at ۱:۰۸ ب.ظسلام من ۱۷ سالمه قدم ۱۶۵ وزنم ۴۷ چند ماه هستش بدنسازی کار میکنم به نظر شما کی و چه زمانی و از چه مکمل هایی استفاده کنمReplyامیرخرداد ۱۳, ۱۳۹۴ at ۱۱:۲۰ ق.ظبا سلام من ۱۵ سالمه و دو ماه سابقه بدنسازی دارم ومیخواستم بدونم مصرف پروتیین واسم ضرر نداره و اگه ضرر داره باید از چ سنی شروع ب مصرف کنم خیلی ممنون میشم جواب بدیدReplymojtabaخرداد ۲۰, ۱۳۹۴ at ۷:۲۳ ق.ظسلام.بهتر از سن ۱۸سال به بالا با ورزش متداول مصرف کنیدReplyمحمدتیر ۵, ۱۳۹۴ at ۹:۰۶ ق.ظسلام ۱۷ سالمه با ۵۲کیلو وزنیه کراتین خوب بین ۱۰۰تا ۲۰۰ هزارتومن میشه معرفی کنیدباتشکرReplymojtabaتیر ۵, ۱۳۹۴ at ۹:۴۰ ق.ظسلام.کراتین قیمتش بین ۴۰تا ۶۰تومنهبالاتر از این قیمت نیست.Replyمحمدتیر ۵, ۱۳۹۴ at ۱۲:۵۲ ب.ظممنون که راهنمایی کردیدReplyپویامرداد ۸, ۱۳۹۴ at ۹:۴۰ ب.ظبا سلاممن وزنم ۸۰ کیلوگرم و قدم ۱۷۹ سانتی متر ۲۹ سالمهسوال من اینکه من وی ۱۰۰ درصد مصرف میکنم و کنارش پمپ و گلوتامین.میخواستم بدونم برای افزایش حجم عضله میتونم از کراتین استفاده کنم و کراتینی نیاز دارم که اب زیر پوست نندازه ممنون میشم راهنماییم کنید.Replyyasin ss4مرداد ۱۴, ۱۳۹۴ at ۲:۲۱ ب.ظسلام خسته نباشینیک پروتئین سایتج از ایتالیا اوردن واسم اصل اصله و میخوام حجم خشک داشته باشم…بهم پمپ،بی سی ای ای و گلوتامین رو پیشنهاد دادن.بعضی ها هم بجای بی سی ای ای امینو رو پیشنهاد دادن.الان من کدوم رو مصرف کنم؟و بی زحمت مارک های خوب و عالی این محصولات رو هم بهم بگینتا ٧٠٠ تومن میتونم خرج کنم…استروئید هم داشته باشم خوبه؟کدوم استروئید باشه؟ReplyAlirezaمرداد ۱۵, ۱۳۹۴ at ۸:۱۵ ق.ظسلام!ببخشید من دارم از گلوتامین و پروتىین استفاده میکنم!الانم میرم باشگاه!اگه بعدا ول کنم نرم باشگاه بدنم خیلى بد میشه؟کلا قطع کنم چه اتفاقى میوفته!Replyامانشهریور ۵, ۱۳۹۴ at ۱۲:۱۴ ب.ظمن نزدیک دو سال است که پرورش اندام کار میکنم و وزنم ۸۳ کیلو قدم ۱۷۲ است برای چربی سوزی از چه چربی سوزی استفاده کنم؟Replyمهدی مهدویشهریور ۱۹, ۱۳۹۴ at ۲:۲۸ ق.ظسلام من ۱۸۳سانت قد و۹۵کیلو هستم ۴ماه هست بدنسازی میرم بدن شل هست میخوام شروع کنم به مصرف مکمل باچه مکملی شروع کنم درضمن من سابقه ۵سال ورزش رزمی دارم خواهش میکنم راهنمایی کنیدReplyمحمدمهر ۳, ۱۳۹۴ at ۱:۴۷ ب.ظسلام من برای خرید باید چی کار کنم شما فروشنده هم هستید یا کسی رو میشناسید که بفروشه یا بتونه راه نمایی کنه تو خرید بهمممنونReplyعلی رضامهر ۳, ۱۳۹۴ at ۲:۴۲ ب.ظسلام ..من ۲۴ سالم هست ..۵ ساله بدنسازی کار میکنم ..۳ ساله وزنم ۶۴ هست و هیچ جوری و هیچ مکملی ( به دلیل تقلبی بودن یا .. ) نتونستن وزن منو تغییر بدهند ..حجمم تغییر میکنه ولی وزنم نه !تقلبی هستن تمام مکملا و هیچ کسی هم تا الان مکمل اصل بهم نداده ! اکثرا هم میگن اصلی گیر نمیاد..حالا اگه شما مکمل اصل برای افزایش وزن و حجم دارید بهم معرفی کنید که از خودتون بخرم !در صورتی که جواب بگیرم نه تنها مشتری همیشگیتون میشم . اینجا رو به دوستام هم معرفی می کنم !ممنون !Replyمحمدآبان ۲۳, ۱۳۹۴ at ۸:۱۹ ق.ظسلام من ۱۸ سالمه.قدم ۱۸۲ و وزنم ۶۲ کیلو.میخواستم بدونم بهترین کربو پروتوئین چیه و اصلش کجا گیر میاد؟Replyصادقآذر ۱۳, ۱۳۹۴ at ۵:۳۶ ق.ظسلام وخسته. نباشید میگم… خواهشن جواب بدینمن تو این موندم که گینر بخرم یا سوپرسایز ولطفا بگین کدوم مارکباتشکرReplymostafaآذر ۱۸, ۱۳۹۴ at ۱۱:۲۵ ق.ظگینر بگیر مارک خوب زیاده دنبال جنس اورژینال باشیدReplyمهیارآذر ۱۶, ۱۳۹۴ at ۲:۰۴ ب.ظبا سلامکدوم یک از چربی سوزهای هیدروکسی کات و لیپو ۶ بلک قویتر هستن؟ چون خیلی جاها گفته می شه لیپو ۶ قویترین چربی سوز دنیاست ولی بعضی جاها هم از هیدروکسی کات به عنوان قویترین اسم بردن. متشکرمReplymostafaآذر ۱۸, ۱۳۹۴ at ۱۱:۱۸ ق.ظسلام اونهایی که لیپو مصرف کردن معمولا جواب بهتری گرفتنReplyasadi.khoshooie@gmail.comآذر ۱۹, ۱۳۹۴ at ۶:۲۶ ق.ظسلام…من حدو د دو سال تمرین میکنم و ۱۰ ماه پیش یه پروتیین نوتریکس ماسل اینفیون بلک با امینو وگلوتامین مصرف کردم و خوب بهم جواب داد حدود ۶ کیلو…الان دوباره میخوام مکمل بگیرم به نظر شما همون دوره قبل رو تکرار کنم..اگه بخوام ازشما بگیرم چیکار باید بکنم.با تشکرReplymostafaآذر ۱۹, ۱۳۹۴ at ۱۲:۱۵ ب.ظسلام اگر خواستید از ما تهیه کنید همراه با برنامه غذایی براتون ارسال میکنیمReplyhosseinدی ۱۰, ۱۳۹۴ at ۷:۱۶ ب.ظسلام.ببخشید چرا جواب همه رو نمیدید اخه منم دوره بدنسازی رفتم ولی بازگشت کردم سر خونه ی اولم الان دوباره میخوام مکمل بگیرم ولی نمیدونم چی بگیرم اصلا نمیتونم به همین راحتی اعتماد کنم چطور میشه مکمل مرغوب پیدا کرد اصلا پیدا میشه؟Replymostafaدی ۱۲, ۱۳۹۴ at ۱:۳۵ ب.ظسلام به خاطر اینکه شما فکر میکنید بدنسازی با یه مکمل تمومه باید برنامه غذایی منظم داشته باشید غذای ضروری بدنتون رو به میزان مناسب برسونیدReplyhosseinدی ۱۲, ۱۳۹۴ at ۸:۰۵ ب.ظسلام ممنون از جوابتون. اینو که میدونم از یه طرف ادم فقط باید واسه هیکلش خرج کنه از یه طرف باید وقت بزاره ولی من تا جایی که میتونم سعی میکنم رعایت کنم ورزشمم هیچ وقت ترک نکردم به غیر از الان که تا ۱۶ امتحان دارم.الان به نظر شما چی بگیرم میشه بیشتر رهنماییم کنین تا یه مکمل خوب بگیرم؟ReplyAliiiiدی ۱۵, ۱۳۹۴ at ۴:۱۰ ب.ظسلاممن دیدم ک توی کامنتا نوشتیت ک وی گلد استاندارد یا هر محصول اپتیموم را از نمایندگی های معتبر تهیه میکنید. خب اپتیموم تنها ی نمایندگی توی ایران داره. و محصولاتی که ازین نمایندگی تهیه میشود مانند محصولات خارج از کشور نیس از نظر کیفیت و جوابگیری، ک حتی شایعاتیم بخاطر همین موضوع ب وجود امد ک این محصولات ب اصطلاح نمایندگی، در خود ایران تهیه میشوند. لطفا در این باره توضیحی دارید ارائه فرمایید. تشکرReplyamir hoseinدی ۲۱, ۱۳۹۴ at ۹:۳۹ ب.ظسلام..من یک پروتئین وی عالی و یک آمینو مایع میخواسم..وزنم۱۱۰کیلو،قدم۱۸۷،و۲۱سالمه..لطفا راهنماییم کنید..ممنونReplyمهرداددی ۲۶, ۱۳۹۴ at ۲:۲۱ ب.ظسلامعذر میخوامایا مصرف یک چربی سوز مثلا هیدروکسیکات با ال کارنتین بهمراه یک امینو امکان پذیر هست ؟درصورت امکان داشتن ایا روند چربی سوزی رو افزایش میده مصرف سه موردبا تشکر .…Replyعباسبهمن ۲, ۱۳۹۴ at ۹:۱۶ ب.ظسلام ممنون از مطالب مفیدتانمن ۶۴ کیلو وزنم هست تقریبا ۱۵ کیلو کمبود وزن دارم نسبت ب قد ۱۸۰ ک دارم لطف کنید یه مکمل عضله ساز درجه یک از هر لحاظ مخصوصا تقلبی نبودنش بهم معرفی کنید و اینکه چجوری تهیه کنم.ممنون.قیمت :Replymohamad kaبهمن ۳, ۱۳۹۴ at ۱۰:۰۴ ق.ظسلام.پروتعین وی گلداپتیموم قیمتش چند هست وچگونه سفارش بدیم؟آیااین پروتعین برای دوره ی حجم مناسب است؟باتشکرReplyامیربهمن ۴, ۱۳۹۴ at ۳:۰۳ ب.ظسلاممیشه ی کراتین خوب برام معرفی کنین؟Replyجمیلهبهمن ۴, ۱۳۹۴ at ۸:۲۵ ب.ظسلام خسته نباشین میشه یه پروتین خوب و عالی برای بانوان معرفی کنین ممنونReplyمهدیبهمن ۳۰, ۱۳۹۴ at ۶:۰۹ ب.ظسلام خسته نباشینمن یه دوره کامل میخواستم ۱۸ سالمه قدم ۱۷۶چجوری خرید کنمو حدودا چقدر میشه قیمتشReplyAMIRاسفند ۱۴, ۱۳۹۴ at ۶:۰۷ ق.ظسلام.. عزیز من ۱۷ سال سن دارم قدم ۱۷۰ وزنم ۵۲ الان ۳ هفته که باشگاه تمرین میکنم اولا ۲ ورق الپابول میخوردم ۱۰mg الان ی هفته که خشک تمرین کردم و میخوام مکمل بگیرم با ۲۰۰ تومن چی بگیرم ب نظرتون خوبه..مربی گفته ی گینر خوب و یه کراتین میتونم بهت معرفی کنم..نظر شما چیه دوست عزیزReplymostafaاسفند ۱۵, ۱۳۹۴ at ۳:۱۵ ب.ظزیر نظر مربیت کار کن با ۲۰۰ تومن فقط میتونی گینر مناسب تهیه کنیReplyHadi ghaediاسفند ۱۴, ۱۳۹۴ at ۸:۰۳ ق.ظبا سلام و خسته نباشیدمن یک ماه هست که شروع کردم بدن سازی و قدم ۱۸۴ و وزنم ۸۶ البته بسیار مصمم هستم که هیکل کنار ساحلی خوبی داشته باشم و خیلی هم تغذیه و ورزش و جدی خواهم گرفت کمی هم چربی دارم چه مکملی و در چه زمانی باید مصرف کنم یعنی تا کی باید صبر کنم برای شروع مصرف مکمل و هزینه مکمل مورد نظر چقدرهReplymostafaاسفند ۱۵, ۱۳۹۴ at ۳:۱۷ ب.ظابتدا باید بدنت به وزنه عادت کنه خواب و تغذیه مناسب باید پیش بری تا جایی که میتونی تغییرات داشته باشی بعد دنبال مکمل بروReplyhusseinاسفند ۲۷, ۱۳۹۴ at ۱۱:۲۸ ب.ظسلام خسته نباشید. میخوام تو رشته فیزیک کار کنم ۱۹ سالمه ۶۰ کیلو وزنمه تقریبا دوماه میشه.دنبال یه مکمل خوب هستم میشه راهنماییم کنین. چه مکملی باید بگیرم تا بتونم تو این رشته موفق باشمReplymostafaاسفند ۲۹, ۱۳۹۴ at ۱:۰۶ ب.ظفقط مکمل معیار مناسبی نیست نوع تمرین و تغذیه خیلی مهم هستش اگه کمبود وزن داری باید وزنت بیاری بالاReplyعلیاسفند ۲۹, ۱۳۹۴ at ۷:۰۶ ق.ظسلام ممنون میشم یه پروتین خوب بهم معرفی کنید واسه خشک کردن.می خوام.ویه برنامه فیتنسم می خوام اگه بشه ازتون بگیرم.ممنون میشم راهنماییم کنیدReplymostafaاسفند ۲۹, ۱۳۹۴ at ۱:۰۵ ب.ظسلامبرای دریافت برنامه باید فرم پر کنیدReplyیاسفروردین ۱۱, ۱۳۹۵ at ۲:۳۹ ق.ظعرض ادبمن سه ماه باشگاه رو شروع کردم و میخوام دوره مصرف کنم و شرایطی رو دارم که بتونم از المان مکمل بخرم ولی نمیدونم چی باید بخرم نه مارکی بلدم و نه نوع مکمل لطفاراهنماییم کنیدسپاسگذارمReplymostafaفروردین ۱۱, ۱۳۹۵ at ۱۲:۴۶ ب.ظسلام بستگی به هدفتون داره آناتومی بدن و …مارک pnc مارک ماسل تج . اوپتیموم و بی اس ان و ….Replyاحسان..فروردین ۲۷, ۱۳۹۵ at ۴:۳۸ ق.ظسلام آقامجتبیمن ۲سال شده ورزش رو گذاشتم کنار اما میخوام دوباره شروع کنم وزنم به شدت اومده پایین ۲سال پیش ۶۹کیلوبودم دور بازو دم مینداختم۴۲سانت بوده الان ۵۱کیلوشدم بدنم چربی هم نمیگیره کلا بدنم خشکه مصرف انواع استرویید هم داشتم.ممنون میشم اگر راهنمایی کنید این دوره چی مصرف کنم با هورمون هم مشکلی ندارم.باتشکرReplyحسینفروردین ۲۷, ۱۳۹۵ at ۱۰:۵۴ ق.ظسلام عزیزانبرای من کراتین دوبیس مونوهیدرات و کربو بلاست اپکس تجویز شده با ی برنامه سنگین ئوماهه بنده ۶۸کیلو وزن ۱۶۸قد و ۲۸سال سن دارم آیا این داروها برند خوبیه و مصرف کنم؟Replyامیرعلیاردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۵ at ۱۰:۲۳ ب.ظسلام من قدم ۱۷۵ و وزنم ۶۷هست میخوام یه دوره افزایش حجم بردارم ممنون میشم اگه بگین چیا بردارم…؟؟؟Replyامیداردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۵ at ۷:۳۱ ب.ظبا سلام مدت چند سالی هست که بدنسازی کار میکنم و حدود سه ساله که از هیچ نوع مکملی استفاده نکردم ،واسه دوره کات و چربی سوزی بویژه شکم شما پروتئین ۱۰۰پیشنهاد میکنین یا آمینو ،لطفا برند مرغوبو معرفی کنیدReplyمسعودخرداد ۲۵, ۱۳۹۵ at ۹:۵۹ ب.ظسلام میخام یه گینر(کربو پروتیین) چهار کیلویی بخرم . به پیشنهاد شما چه مارکی خوبه؟و اینکه قیمتش تقریبا چقد میشه؟Replyامیر اهوازتیر ۱۵, ۱۳۹۵ at ۹:۴۰ ق.ظسلام دوست عزیز . ممنون از حسن همکاریتون. ۳۳ سالمه قد ۱۹۵ و وزن ۱۳۰ کیلو. چند سالی هست دور بودم از ورزش. شما چه برنامه دارویی سالمی رو بهم پیشنهاد میکنید ؟ چی مصرف کنم که وزنم با تمرین پایین بیاد ؟ البته مکملهای سالم . انرژیم هم خیلی کم شده .Replyمحمدتیر ۱۸, ۱۳۹۵ at ۱۱:۴۹ ق.ظسلام خسته نباشد ممنون از سایت خوبتونمن ۱۸سالمه قد ۱۸۰وزن ۸۰ یکم بدنم چربی داره میخواستم نظرتون درباره کراتین مونوهیدرات ایپتموم بپرسم من سه هفته ای هس میرم باشگاهمیتونم از این کراتین استفاده کنم؟؟عوارضی نداره؟؟ایا باعث افزایش وزن هم میشه؟؟ ممنون میشم جواب بدینReplyaliتیر ۲۴, ۱۳۹۵ at ۹:۵۳ ق.ظسلام ،تشکر از شما که وقت میزارین واسه ورزشکارامن ۲۷ سال سن دارم قد ۱۸۳ وزن ۶۳ دو ماه دارم کار میکنم ، میخواستم یه دوره( گینر با تریبلوس با کراتین برم )میخواستم نظرتونو بدونم .قبلا یه دوره کربو رفته بودم …Replyعلیرضاتیر ۲۷, ۱۳۹۵ at ۱۲:۲۶ ب.ظسلام روزتون بخیر.من ۲۴ سالمه ۷۸ کیلو وزن و ۱۷۶ قدم هست و اینکه قبلا بدنسازی کار کردم ولی به دلیلی قطع شد و دوباره شروع کردم و الان دو ماهه ک دارم کار میکنم میخواستم بهم مکملی معرفی کنید ک عضله سازی بیشتری بهم بده و چربی اضافی هم بسوزونمخیلی ممنونReplyMohseتیر ۲۸, ۱۳۹۵ at ۴:۵۸ ب.ظسلام اقا مجتبا میگم من ۱۸سالمه قدم۱۹۱ میخوام الان ارژنین و پروتئن مصرف کنم چه وییی پروتئینی مصرف کنم به من گفتن که BioTechمصرف کنم به نظر شما مکمل خوبیه گفتم نمایندگی دارهReplyamiraliمرداد ۹, ۱۳۹۵ at ۴:۳۱ ب.ظسلام من تازه توی ۱۷ سال رفتم وقد من هم ۱۶۴ هست میخواستم بهترین مکمل (یا هرچیز دیگه ای ) برای افزایش رو بهم معرفی کنین و از چه مارکی بگیرم بهتره ؟؟ ودرسایت شما موجود هست برای خرید ؟؟؟Replyamiraliمرداد ۱۰, ۱۳۹۵ at ۲:۳۲ ق.ظسلام من تازه توی ۱۷ سال رفتم وقد من هم ۱۶۴ هست میخواستم بهترین مکمل (یا هرچیز دیگه ای ) برای افزایش قد رو بهم معرفی کنین و از چه مارکی بگیرم بهتره ؟؟ ودرسایت شما موجود هست برای خرید ؟؟؟Replyrahimمرداد ۲۶, ۱۳۹۵ at ۵:۲۷ ب.ظسلام من ۲۳ سالمه قد ۱۸۰ وزن ۶۸ ….میخاستم ی مکمل بهم معرفی کنید برای افزایش حجم و اینکه موقع تمرین احساس ضعف نکنم ….قیمتشم حداکثر ۲۰۰ تومن .خیلی ممنونReplyhamed 12مرداد ۲۸, ۱۳۹۵ at ۲:۵۶ ب.ظسلام من پروتین اصل وی ۱۰۰% گولد استاندارت است یک هفته استفاده کردم وزنم بالا نرفته دلیل چیه ؟Replyhamed 12مرداد ۲۸, ۱۳۹۵ at ۲:۵۸ ب.ظسلام سن من راستی سن۱۹ قد ۱۷۰ وزن ۵۱ ؟ یعنی که پروتین خودش را نشان میده وزن میده چند هفته؟Replyکورششهریور ۵, ۱۳۹۵ at ۹:۵۸ ب.ظسلام من یک ماه و نیمه که دوباره باشگاه میرم ۱ سال پیش درست همین حوالی ۳ ماه باشگاه میرفتم مربی دارم و مربی گلوتامین ار اس پی به همراه امینو کارنیور داده میخاستم ببینم که مکمل خوردن من تو این دوره فایده داره یا خیر در مورد قیمت دو مکمل فوق الذکرم اگه اطلاعتی بدین ممنون میشمReplyلیلیشهریور ۲۲, ۱۳۹۵ at ۶:۵۲ ب.ظسلام و عرض ادببنده قدم ۱۶۵ وزنم ۴۹ میخواستم بدونم چه مکمل های برای افزایش وزن عالیه و قیمت مکمل ها چنده ؟ و اینکه برای خانوم ها ضرری داره یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم پاسخ سوالم رو بدیدالبته میدونم د ر کنار مکمل ها باید برنامه غذایی تغذیه سالم هم داشته باشم ولی باز هم ممنون میشم پاسخ سوالم رو بدید. با تشکر و سپاسReplyمصطفیشهریور ۲۳, ۱۳۹۵ at ۸:۱۴ ق.ظسلامباید روزانه تا ۶ وعده غذای پرکالری بخورید مکمل ها معجزه ای نمیکنند اگر کسی هم با یه مکمل تغییرات زیادی کرده اون مکمل داخلش دارو بوده ! مکمل های مثل کربو و یا گینر میتونید مصرف کنید و ۶ وعده غذا کربو ها از ۸۰ تومن تا ۱۵۰ هزار گینر هم از ۱۵۰ هزار به بالا هستش معمولا بسته بندی ۱ کیلو تا ۵ کیلوییReplyDanialآبان ۹, ۱۳۹۵ at ۹:۴۴ ق.ظسلام وقتتون بخیریکی از فامیلامون انگلستان زندگی میکنه ایا میشه از اونجا برام بخرن با پست هوایی بفرستن؟شدنیه و گیر نمیدن داخل ایران؟ریسکه یا مشکلی نداره؟سپاسReplyمصطفیآبان ۱۱, ۱۳۹۵ at ۱۰:۴۹ ق.ظسلام ازشون بخواید شاید بتونندReplyArashآذر ۴, ۱۳۹۵ at ۲:۵۷ ب.ظسلام .من یه گینر سریوس مس ۵کیلو۴۰۰گرفتم برای گرفتن نتیجهی بهتر چجور باید مصرف کنم و کنار این مکمل چه مکملای دیگه ای میتو نم مصرف کنمReplyسیناآذر ۱۰, ۱۳۹۵ at ۳:۲۰ ب.ظسلام من حدود ۳ سال هست که بدنسازی کار میکنم مدتی هم پاور لیفتینگ کار کردم و چند مقام استانی بدست آوردم سنم ۱۸ هستش و وزنم ۸۰ قدم هم ۱۷۴ هستش اما با تمرینات سخت و تلاش های زیادی که انجام میدم فقط مقدار کمی از بدنم تغییر کرده انقد کم که نمیشه تشخیص داد بدنسازم! لطفا بهترین روش و قرصی که میشناسید تا هزینه ۲۰۰ تومن بهم معرفی کنید خسته شدم!!!ReplySaberدی ۳۰, ۱۳۹۵ at ۸:۳۰ ق.ظسلام من قد ۱۹۲ دارم وزن ۷۰ برای افزایش وزن چه چیزی استفاده کنمدوستم آلمان هست برام چه پودری یا چه مارکی بیاره که برای من خوب باشه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.